søndag 28. juli 2013

Brukte ting som faller i smak



Dette lille bordet i teak fant jeg på loftet hos en dame jeg kjenner godt. Jeg tenkte med en gang at det ville bli pent i stua vår og spurte om jeg kunne få låne det. Nå at det er på plass synes jeg det passer meget godt til resten av huset, og gir liv til et hjørne som ellers ble litt nakent. Når det gjelder slike bord synes jeg det er vanskelig å finne noe liker i butikkene, så jeg foretrekker oftest brukte ting. Marmorbordet i stua er et annet eksempel på det. Eskene på bildene er fra søstrene Grene og IKEA. 
Ønsker dere en fin uke og fortsatt fin sommerferie til de som har det.

2 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint med de bordene, liker så godt å blande nytt og gammelt jeg også :)

    SvarSlett
  2. Hei søte Barbara! :)

    Tusen takk for i går på jentekvelden med IKEA.
    Det var kjempekoselig å møte deg - Takk for mye latter og koselig prat <3

    Jeg håper at vi sees igjen snart!
    Fortsett med din positive og herlige blogg. *me likes*

    Klem fra Heidi

    SvarSlett