søndag 3. mars 2013

Oppussing av barnerommet


Tappeten er fra spoonflower og finelittleday



                                                                                   Før: Bilde fra finn.no


Oppussing av barnerommet er nesten ferdig og  nå gjenstår bare tapetseringDeilig å få ting gjort! 

Barnerom synes jeg er utrolig moro og jeg blir aldri lei av å lete etter eller eller se/lese om oppussing av barnerom
                                                                      Flere bilder kommer senere...
                                              Ha en super søndagskveld videre alle som titter innom bloggen 

3 kommentarer:

  1. oj, gjett om jeg gleder meg til å se resultatet!! jeg elsker fine little days gran tapet!! flott hjem du har!!! følger deg gjerne videre!! :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Dette ser ut til å bli knallbra!! :)

    SvarSlett
  3. Ja, barnrum är nog det roligaste att fixa. Där kan man verkligen gå wild and crazy med färger, mönster och roliga saker. Blir spännande att se resultatet sedan. :)

    SvarSlett