søndag 1. mai 2011

Jeg blir glad...




Jeg blir glad når jeg ser de siste funnene mine, her er det farger og mønstre og rett og slett noen må-ha ting:)
Gleder meg som bare det til å se hva dere har funnet,  det er 
 koselig å bla i bloggene deres og se hva slags skatter folk har fått med seg... noen ganger blir jeg litt misunnelig også:)
Det beste funnet var den lille rullegardinen på bildet over ...
For denne Catherine Holm-gryten betalte jeg den latterlige sum av 5 kr.
 ... denne gryta er helt meg... Elsker detaljene på lokket og synes nesten det kunne vært sånn over hele...
 ... to store nattkjoler med herlig herlig mønster, blir nok noen bodyer og luer av dette...


 Dette håndkle og dalahesten fikk også et nytt hjem :)
Har noen skatter ankommet ditt hjem denne helga?

Ha en super uke alle sammen;)

8 kommentarer:

  1. Jepp! Jeg solgte noe, og kom hjem med litt. Sånn er det. Og funnene kan du se på bloggen. Deilig med noe nytt, som likevel er gammelt. Den hesten og gryta di var lekre. Vil også ha.

    SvarSlett
  2. Fantastiske fine funn! Herlige stoff og gratulerer med cathrineholm.

    SvarSlett
  3. Fine funn!
    Jeg fant også en cathrineholm smørkjele i helgen, men den kostet ikke 5 kr. Det var jo helt latterlig billig! Men det styrker troen på at man faktisk fortsatt kan gjøre kupp på loppemarked:-)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Herlige loppefunn :) Rullegardina var så fin , og stoffene , digger :)Jeg var på 1 loppis i helg , fant ingen ting . Det er første gang det skjer . Tipper på at den neste loppisen gir meg masse ;)
    Fin dag til deg :)
    Janne

    SvarSlett
  5. Härliga fynd! Gillar verkligen kastrullen. Jättesöt!

    SvarSlett
  6. Herlige funn altså! Og angående det dere med misunnelse...hihi..jeg kjenner jeg nesten er litt små-misunnelig på deg nå*blunkesmil* Lekre ting!

    ..du, jeg har forresten min aller første give-away inne på bloggen min...kanskje du har lyst til å henge deg på?*smile*

    God kveld til deg!
    Mandagsklem fra meg

    SvarSlett
  7. Så stas at du vil være med på give-awayen min!*smile* Siden du ikke skrev noe om det, lurte jeg bare på hvor mange lodd du deltar med? Hvordan du får lodd står i innlegget*smile*

    Ønsker deg en flott ny uke også!*smile*

    SvarSlett